top of page

Fallout 4 Gameplay Demo

Nu Fallout 4 aangekondigd en bekend is, kan ik niet stoppen met het bekijken van dit filmpje:

Hieruit kan ik een aantal kenmerken halen over Fallout 4:

- VATS is terug!

- Je hebt de mogelijkheid tot het hebben van een hond als compagnon

- Er is gebruik gemaakt van een nieuwe engine

- Het verhaal begint vóór de 'Great War', maar het spel speelt zich grotendeels 200 jaar later af

- Je bent de enige overlevende van Vault 111, misschien omdat er iets mis was met de vault, of door een of ander ziek experiment

- Je bent meer dan 200 jaar oud, misschien door bevriezing (zoals in Fallout 3)

- Fallout 4 speelt zich af in Boston

- Super Mutants zijn terug

- Je hebt eindelijk een stem

- Kunt kunt weglopen tijdens een converstatie (of een gevecht beginnen)

- Het weer is dynamisch

- Het ontwerpen van je karakter doet me denken aan Sims 4

Van een aantal van deze kenmerken wist ik al dat ze in het spel zouden komen, maar van andere ben ik blij dat ze nu bevestigd zijn (zoals VATS). Er is niet echt iets waar ik verbaasd over ben, het lijkt voor nu een waardige opvolger in de Fallout-serie te worden.

Wat vind jij van deze gameplay demo? Heb ik nog iets opvallends over het hoofd gezien?

bottom of page